søndag 25. mai 2008

Første rom!!

Og da mener jeg første rom vi har fått pusset opp. Fikk så lyst til å male noe, og bestemte oss for ta det minste rommet først(har hørt at det er lurt). Tom gikk til innsamling av fargeprøver, og vi bestemte oss for lys aubergin. Spenstig? Det tok jo selvfølgelig litt tid fra vi gikk til innkjøp av maling til vi faktisk var i gang med hele greia, men det føltes utrolig godt da vi endelig begynte å ta ned listene. Sjokket var desverre stort for undertegnede da malingen endelig kom på vegg og jeg så hvor mørkt det ble. Vi hadde en liten snarvisitt av tante Tove og lille Hedda, der Hedda fort spurte hvorfor vi malte gangen vår grå??? Enda mer skuffet, nå så jeg og at det så ut som det var grått... Men dagene gikk, og Tom jobbet som en helt med pussemaskin og sparkel, og 15. mai fikk han på siste strøket med maling. Det hele var veldig spennende. 16. mai fikk jeg fjernet maskeringstapen og avisene vi hadde brukt for å berge gulvet, og satt opp listene. Da kunne jeg konstantere med at gangen var faktisk blitt ganske fin den.

Ingen kommentarer: